همانطور که می دانید فویل آلومینیوم انواع مختلفی دارد و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.

در اینجا می خواهیم شما را با انواع فویل آلومینیوم آشنا کنیم.

فروشگاه گیله مرد ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع فویل های آلومینیومی می باشد.
فویل آلومینیومی نازک
فویل آلومینیومی نازک یکی از کاربردی ترین مدل های این نوع فویل ها می باشد. این نوع فویل ها را می توان به عنوان پوششی به عنوان درپوش مواد غذایی و یا بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار داد.

از این نوع فویل ها در تمامی منازل پیدا می شود و می توان آن ها را برای پخت و پز و یا پوشش دهی بسیاری از مواد غذایی مورد استفاده قرار داد.

یکی دیگر از مهم ترین کاربرد های فویل های آلومینیومی این است که آن ها را در داخل کمد های تاریک بچسبانید تا نور را رفلکس کنند و فضای روشن تری در داخا کمد داشته باشید.

اگر در هنگام شیریی پزی نگران سوختن کیک و شیرینی خود هستید می توانید قبل از اینکه مواد را در داخل فر قرار دهید یک ورق از فویل آلومینیومی را ب عنوان روکش ظرف کیک اتخاب کنید تا سطح شیرینی و کیک شما نسوزد.

فویل آلومینیومی ضخیم
شما می توانید از این فویل ها برای جا به جایی راحت تر وسیله های منزل استفاده کنید. می توانید تعدادی از فویل های آلومینیومی ضخیم را در انتهای پایه میز و یا مبلمانتان بچسبانید تا راحت تر بتوانید وسیله ها را روی زمین بکشید و یا جا به جا کنید. در این صورت نگران آسیب رسیدن به سطح کف که ممکن است پارکت و یا سنگ و سرامیک باشد نخواهید بود.

این نوع فویل ها در برابر رطوبت و همچنین مواد شیمیایی بسیار با دوام و مقاوم هستند.

فویل آلومینیوم برای اولین بار در سال 1888 عرضه شد و تولید تجاری آن چند سال بعد آغاز شد. این نوع فویل ها بسیار کاربردی هستند در جنگ جهانی دوم برای محافظت از خازن های الکتریکی، عایق و بسته ها مورد استفاده قرار می گرفتند. پس از پایان جنگ، برای استفاده تجاری نیز در دسترس قرار گرفتند.

رول و ورق های فویل آلومینیومی دارای ضخامت، عرض و طول متنوعی هستند. تولید کنندگان اغلب عرض و طول رول فویل را مورد توجه قرار می دهند، اما ضخامت فویل اغلب تبلیغ نمی شود.

بیایید چند ضخامت معمول فویل را بررسی کنیم. آشنایی با این نوع فویل های آلومینیومی و توجه به اندازه گیری در درک ضخامت یک بار به دست آمده کمک می کند. تولید کنندگان ضخامت فویل آلومینیوم را در Mils اندازه گیری می کنند. در اینجا یک میل چیست و چگونه یک میل به صورت عددی ظاهر می شود.

1 میل = 1 هزار اینچ.

1 میل عددی = .001

فویل آلومینیومی ضخیم تاکنون رایج ترین فویل آلومینیومی است که برای مصارف خانگی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع فویل ها در برابر پارگی بسیار مقاوم اند بسیاری از آشپزها از آن برای پخت و پز، کباب درست کردن و … استفاده می کنند.

بیشتر رول های فویل آلومینیومی که ضخیم هستند بین 1.0008 ضخامت و 1001 ضخامت دارند. سه هزارم اضافی اینچ برای انواع مختلف برنامه ها تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

چگونه می توان اندازه گیری کرد؟ ساده ترین روش برای اندازه گیری ضخامت فویل آلومینیوم با یک میکرومتر است. میکرومتر اندازه گیری های دقیق کوچک را اندازه می گیرد. انواع میکرومتر در دسترس است. بهترین استفاده از میکرومتر خارجی است که از سیستم اینچی استفاده می کند. کاربران می توانند به راحتی ضخامت فویل را بدون نیاز به تبدیل از متریک اندازه گیری کنند.

گروه تولیدی گیله مرد ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع فویل آلومینیوم ضخیم می باشد.
فویل آلومینیوم چسبی
یکی دیگر از مهم ترین انواع فویل آلومینیوم فویل های چسبی می باشد.

این فویل ها نیز کارایی ها و کاربرد های بسیاری دارند و می توانید از آن ها در آشپزی و همچنین بسیاری از کاربرد های دیگر استفاده کنید.

فویل آلومینیوم چسبی کارایی ها و کاربرد های بسیار زیادی دارد.

مزیت های فویل آلومینیومی چسبی

برخی از مهم ترین مزیت های فویل آلومینیومی چسبی عبارت اند از:

وزن سبک، به دلیل سبک بودن وزن اینگونه فویل ها می توان آن ها را به طور گسترده ای در تولیدات مختلف استفاده کرد از جمله وسایل نقلیه با سوخت مناسب استفاده می شود. علاوه بر این، آلومینیوم برای ساخت بال هواپیماها استفاده می شود، به دلیل اینکه انعطاف پذیر، سبک و بسیار بادوام است.

مقاوم در برابر خوردگی، یکی دیگر از مهم ترین مزیت های این نوع فویل ها مقاومت آن ها در برابر خوردگی و پوسیدگی می باشد.

الکتریسیته و انتقال حرارت، از دیگر مزیت های آلومینیوم می توان به هدایت گرما و برق اشاره کرد و آن را برای استفاده در خطوط انتقال نیرو ایده آل می کند.

فویل های چسبی آلومینیومی می تواند بوتیل، اکریلیک یا لاستیک باشد. چسب های لاستیکی چسبندگی خوبی دارند، اما در شرایط انجماد عملکرد خوبی ندارند. از طرف دیگر بوتیل ضمن حفظ خصوصیات انعطاف پذیر خود، در دماهای شدید نیز عملکرد عالی دارد. و چسب های اکریلیک تعادل مناسبی از چسبندگی و مقاومت بسیار خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش و تخریب حرارتی ایجاد می کنند.

اما صرف نظر از نوع نوار فویل آلومینیومی که انتخاب می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که کد آن برای بازرسی مطابقت دارد. باید تمام استانداردهای ایمنی لازم و خصوصیات لازم مورد نیاز کار را رعایت کند.
قیمت فویل آلومینیوم غذا
همانطور که می دانید محصولات گروه تولیدی گیله مرد ارزان ترین و مناسب ترین قیمت ها را با بالاترین کیفیت در دسترس شما قرار دارد. اگر می خواهید فویل آلومینیوم با قیمتی مناسب تهیه کنید می توانید از محصولات این مجموعه استفاده نمایید.

آلومینیوم به دلایل مختلف در ظروف غذا استفاده می شود: عایق بسیار خوبی برای محافظت از مواد غذایی در برابر نور و هوا و حفظ کیفیت مواد غذایی می باشد. با توجه به نیاز مشتری قابل بازیافت و طراحی مجزایی دارد. می توان آن را در اندازه ها و اشکال مختلف تولید کرد. علاوه بر این، آلومینیوم یک ماده سبک است و به همین دلیل تأثیر مثبتی در هزینه های تولید دارد.

بسته بندی آلومینیوم نسبت به سایر فرم های بسته بندی دارای مزایای بسیاری است. به همین دلیل از ظروف مواد غذایی آلومینیومی در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده می شود. در اینجا برخی از مزایای سینی های فویل آلومینیومی:

رسانایی گرما (آلومینیوم گرما را به طور همگن در بهبود پخت و پز مواد غذایی در فر توزیع می کند)

بهداشت و ایمنی (آلومینیوم برای استفاده در تماس مستقیم با مواد غذایی استریل و ایمن است)

پخت و پز چند حالته (ظروف آلومینیومی را می توان در فر سنتی و با برخی اقدامات احتیاطی در آن استفاده کرد)

پایداری (سینی های فویل آلومینیومی کاملاً قابل بازیافت هستند)

عملکرد (ظروف مواد غذایی آلومینیومی قابل استفاده در بخش های داخلی و صنعتی است)

طراحی (گرد یا مربع، اندازه بزرگ یا کوچک، این ظروف می توانند برای انجام هر تعداد کارکرد ساخته شوند)

برای اطلاع دقیق از قیمت فویل آلومینیوم با کارشناسان ما در تماس باشید.
پخش فویل آلومینیوم
گروه تولیدی گیه مرد به عنوان بهترین مرکز پخش فویل های آلومینیومی شناخته شده است.

هنگامی که غذاهای خود را با فویل آلومینیومی بسته بندی می کنید، از تعداد زیاد باکتری هایی که می توانند در وعده های غذایی پخته شده در خانه شما وجود داشته باشد، اجتناب می کنید. اگرچه در استفاده از فویل در مقایسه با سایر محصولات بسته بندی، مضرات زیادی وجود دارد، اما مزایای بسیاری نیز دارد. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید از فویل یا پلاستیک استفاده کنید، حتما قبل از خرید خود به دنبال جوانب مثبت و منفی هر محصول باشید.

برای خرید بهترین انواع فویل آلومینیومی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

در حال نمایش 7 نتیجه

فویل 1 متری

فویل 1 متری عرض 60 و 80 متراژ 90 سانت ،1 متر،3 متر ضخامت 20 الی 70 میکرون

فویل 20 سانت جعبه تیغه دار

فویل 20 سانت تیغه دار ضخامت 15 میکرون وزن با لوله 1000 گرم تعداد در کارتن 20 عدد جعبه تیغه دار(آسان برش)

فویل 30 سانت

فویل 30 سانت ضخامت 14 میکرون وزن یک کیلو گرم با لوله داخل تعداد در کارتن 20 عدد

فویل 30 سانت با وزن خالص جعبه تیغه دار

فویل 30 سانت ضخامت 14 میکرون وزن خالص فویل 1 کیلو گرم متراژ 88 متر تعداد در کارتن 20 عدد دارای تیغه فلزی برای برش آسان

فویل رولی قلیانی 12 سانت و 15 سانت

فویل رولی قلیانی 12 سانت و 15 سانت ضخامت 70 میکرون الی 100 میکرون بدون بو عاری از هرگونه روغن وزن 400 الی 1000 گرم تعداد در کارتن 30 عد

فویل عرض ۶۰ و ۸۰

فویل عرض ۶۰ و ۸۰ در طاقه های ۵ الی ۱۰ کیلو

فویل قلیان

فویل قلیان ضخامت 60 میکرون تعداد 6 برگ تعداد در بکس 80 عدد کارتن 9 بکس